We hebben onlangs belangrijke aanpassingen doorgevoerd in ons klantenpaneel om de gebruikerservaring te verbeteren. De verbeteringen omvatten een geoptimaliseerd DNS-beheer, een soepeler proces voor het aanpassen van nameservers, een vereenvoudigd proces voor het opzeggen van domeinen en een efficiëntere manier om EPP-tokens op te vragen. Deze aanpassingen zorgen voor een gebruiksvriendelijker en effectiever klantenpaneel.
Het is mogelijk dat sommige klanten hun domein tijdelijk niet kunnen zien in het klantenpaneel. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op met onze helpdesk door een e-mail te sturen naar helpdesk@pcpatrol.nl. Ons team zal uw domein zo snel mogelijk weer toevoegen aan het klantenpaneel.
Het beheren van een website vereist voortdurende aandacht en onderhoud om de prestaties e...
Lees meer →Of je nu particulier bent, zzp’er of een MKB-bedrijf hebt: het is belangrijk dat je e-...
Lees meer →In de digitale wereld van vandaag is een sterke online aanwezigheid essentieel voor el...
Lees meer →