We hebben onlangs belangrijke aanpassingen doorgevoerd in ons klantenpaneel om de gebruikerservaring te verbeteren. De verbeteringen omvatten een geoptimaliseerd DNS-beheer, een soepeler proces voor het aanpassen van nameservers, een vereenvoudigd proces voor het opzeggen van domeinen en een efficiëntere manier om EPP-tokens op te vragen. Deze aanpassingen zorgen voor een gebruiksvriendelijker en effectiever klantenpaneel.
Het is mogelijk dat sommige klanten hun domein tijdelijk niet kunnen zien in het klantenpaneel. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op met onze helpdesk door een e-mail te sturen naar helpdesk@pcpatrol.nl. Ons team zal uw domein zo snel mogelijk weer toevoegen aan het klantenpaneel.
In 2020 kondigde Atlassian aan te stoppen met zijn zelfgehoste producten zoals Jira Server...
Lees meer →Een domeinnaam check lijkt simpel: je voert een naam in en krijgt direct te zien of deze vr...
Lees meer →Steeds meer bedrijven worden getroffen door phishing en spoofing. Cybercriminelen sturen e-...
Lees meer →Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips, nieuws en exclusieve aanbiedingen.