De automatische incasso is mislukt
Wij incasseren twee keer per maand automatisch alle openstaande facturen. Dit gebeurt op de 1e van de maand. Wanneer wij een incassopoging hebben ingezet voor een factuur, krijgt deze de status ‘incasso uitgevoerd’, om dubbele betalingen te voorkomen. Het hangt af van de verwerkingstijd van je bank af wanneer de incassopoging definitief wordt verwerkt.
Als een automatische incasso mislukt, krijg je van ons een e-mail met in het onderwerp ‘Notificatie e-mail voor mislukte incasso’. In dit bericht vind je de melding dat wij geen incasso hebben kunnen uitveren. Dit kan zijn doordat u deze zelf heeft teruggestort of dat het saldo op uw rekening niet toereikend was.
We raden je in dit geval aan om de betaalgegevens in je controlepaneel te controleren en indien nodig aan te passen. Als je gegevens al correct zijn opgegeven, kan je het beste contact opnemen met je bank.
Daarnaast vindt u een link in de mail om de factuur alsnog direct te kunnen betalen. Mocht u hier geen gebruik van maken zullen wij automatisch op het eerst volgende incasso moment een 2e poging uitvoeren.
Als na deze 2e poging de incasso opnieuw mislukt zullen wij tijdelijk uw diensten blokkeren.