Managed VoIP
Managed VoIP is een PBX-dienst vanuit de cloud die een veilige, gestroomlijnde en efficiënte telefonie-service biedt voor organisaties. Deze oplossing biedt een telefoniesysteem die niet afhankelijk is van hardware op locatie. Het enige wat nodig is om te kunnen bellen is een vast of mobiel toestel met een internetverbinding. De VoIP-oplossing biedt een alles-in-één oplossing door middel van vast-mobiel integratie: één contract, één factuur en één helpdesk voor vaste en mobiele telefonie.
Met het kosteneffectieve ‘pay as you go’-betaalmodel van Managed VoIP betaal je op basis van verbruik per gebruiker, per maand. Of kies voor onbeperkt bellen in Nederland of Europa voor een vast bedrag per maand. Ook heb je de mogelijkheid om een databundel toe te voegen voor 2GB tot Unlimited verbruik. Je betaalt, afhankelijk van de keuzes, een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek, met de mogelijkheid om altijd te up- en downscalen. Alle interne telefoongesprekken zijn altijd gratis, ongeacht het aantal vestigingen.
Volledig controle over eigen communicatie
Met Managed VoIP heb je volledige regie over de eigen communicatie binnen de organisatie. Zo geeft Managed VoIP inzicht in alle acties binnen de oplossing en de bereikbaarheid van elke gebruiker en kan gedrag gecontroleerd worden op elke device. Ook kan zelf bepaald worden hoe en op welk moment de organisatie en haar gebruikers zakelijk maar ook privé bereikbaar zijn (en wanneer niet).
Managed VoIP biedt voor zowel vaste als mobiele nummers uitgebreide PBX-functionaliteiten zoals wachtrijen, keuzemenu’s, doorschakelingen, voicemail en het automatisch schakelen tussen dag- en nachtstanden. De oplossing kan volledig worden geïntegreerd met een CRM en ERP-systeem, maar ook met Outlook en Google zodat het huidig telefoonboek gebruikt kan worden en alle acties binnen een organisatie met elkaar gestroomlijnd zijn. Er zijn ook andere add-ons mogelijk voor Managed VoIP, zoals een integratie met Microsoft Teams en Social Messaging.
Integratie met Microsoft Teams
Managed VoIP kan volledig geïntegreerd worden met Microsoft Teams. Gebruikers kunnen elk apparaat, PC, Mac of mobiele apparaten, gebruiken om te bellen via de Microsoft Teams App. Zo behoud je met Managed VoIP de optimale Microsoft Teams-ervaring met de functionaliteiten van een telefooncentrale, zonder dat je hoeft te switchen tussen applicaties.
Social messaging
Social messaging is onderdeel van de integratie met Microsoft Teams. Alle inkomende en uitgaande gesprekken lopen via Microsoft Teams en daarbij kunnen ook alle social media berichten via Microsoft Teams beantwoord worden. Wanneer een reactie binnenkomt op Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn of een ander social media kanaal, ontvangt je klant deze via een chat-functie in Microsoft Teams.
Intergratie met CRM
Door het integreren van een CRM-systeem met Managed VoIP, staan alle gegevens van de klant in de telefooncentrale. Bij een inkomend gesprek komen gelijk de klantgegevens in beeld. Wel zo efficiënt en klantvriendelijk, omdat klanten niet hoeven worden vermoeid met controlevragen of moeten gaan zoeken naar klantgegevens.
PC Patrol
Onze missie is om het leven van klanten gemakkelijker te maken. We doen dit door gebruiksvriendelijke, snelle en betrouwbare webhostingservices aan te bieden.
Klant beoordelingen
Klanten beoordelen ons gemiddeld
met een 5 uit 5 op
Hostingvergelijker.nl
Klanten
Contact
Sales: info@pcpatrol.nl
Helpdesk: helpdesk@pcpatrol.nl
KVK: 24483387
BTW nr: NL002250812B51
Iban: NL52 RABO 0156 7866 21
BIC: RABONL2U