Juli update: werkzaamheden deze maand

Deze maand een wat andere nieuwsbrief als anders. Dit omdat we deze maand u als klant weer eens willen bijpraten over diverse werkzaamheden die zijn uitgevoerd binnen ons netwerk.

Interne verhuizing domeinnamen

Naar aanleiding van de eerdere interne verhuizing die we hebben doorgevoerd naar ons nieuwe hosting platform, hebben we deze maand de laatste domeinnamen die nog bij een externe leverancier stonden gecentraliseerd op één plek. De domeinnamen die we nu nog hebben overgehuisd, zijn nu ook terug te vinden in uw controlepaneel en hiervoor kunt u nu ook netjes zelf DNS wijzigingen en eventueel nameserver wijzigingen doorvoeren.

Spoedonderhoud uitgevoerd door onze leveranciers.

Zondag 25 juli 2021 is tussen 07:00 en 09:00 uur spoed onderhoud uitgevoerd door onze leveranciers in het datacenter in Amsterdam. Bij dit spoedonderhoud zijn de core-routers vervangen. Deze routers zijn de toegangspoorten tot de verschillende locaties en het internet. De routers waren aan vervanging toe en met deze nieuwe modellen zorgen ze voor nog meer capaciteit.

.TOP nieuwe TLD tijdelijk voor maar 1 euro per jaar.

Wist je dat de extensie .TOP een nieuwe toplevel extensie is en hoort bij de top 10 nieuwe TLD extensies wereldwijd: https://ntldstats.com/
Bestel deze extensie vandaag nog via: https://customerpatrol.nl/bestellen/?cart=3
Afscheid genomen van sitemap-generator.nl en 301-redirect.nl 
 

Omdat wij ons meer willen gaan focussen op het centraliseren van onze hosted diensten hebben we ervoor gekozen om afscheid te nemen van 301-redirect.nl. Wij zijn momenteel druk bezig om de dienst te integreren in ons klantenpaneel.  Hierover volgt later meer.

Daarnaast merkten wij dat sitemap-generator.nl begon te verstoffen. Met plug-ins als Yoast SEO voor WordPress hebben wij ervoor gekozen om met deze service te stoppen.

Nieuw: integratie ticket portal in klantenpaneel
Zoals je misschien al hebt gemerkt hebben we een nieuwe functie toegevoegd aan het klantenpanel. Zo is het op dit moment mogelijk om rechtstreekse inzage te hebben op al uw tickets. In het klantenpanel is nu een nieuw kopje “Helpdesk” te vinden. hier kunt u rechtstreeks inloggen op het portaal waarbij u uw tickets kan zien, maar ook uw strippenkaarten en of contracten die u met ons heeft afgesloten.
Vakantierooster
 
Vanaf 16 t/m 27 augustus is onze helpdesk verminderd bereikbaar i.v.m diverse vakanties van onze medewerkers. De live chat is in principe in deze periode gesloten. Mocht u een vraag hebben of een technisch probleem, dan kunt u hiervoor mailen naar helpdesk@pcpatrol.nl Dan zorgen wij ervoor dat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen zodra wij daarvoor in de gelegenheid zijn.
Wist je dat!! 
 
Wist je dat we op plaats 7 staan van de best beoordeelde hostingproviders op hostingvergelijker.nl van de afgelopen 12 maanden.

PC Patrol

Onze missie is om het leven van klanten gemakkelijker te maken. We doen dit door gebruiksvriendelijke, snelle en betrouwbare webhostingservices aan te bieden.

Klant beoordelingen

Klanten beoordelen ons gemiddeld
met een 5 uit 5 op
Hostingvergelijker.nl

Contact

Tel: +31 (0)85 130 89 31
Sales: info@pcpatrol.nl
Helpdesk: helpdesk@pcpatrol.nl

KVK: 24483387
BTW nr: NL002250812B51
Iban: NL52 RABO 0156 7866 21
BIC: RABONL2U